Sider

søndag den 27. januar 2013

Ny gadget- bloglovin'

Godmorgen alle sammen :)

Follow my blog with Bloglovin :)

Jeg er så småt ved at have bloggen helt oppe og køre, hvilket er utrolig lækkert! - Jeg finder det hyggeligt at skrive på dansk om mine kreative ideer, om der så er en eller tyve der læser det :)

Jeg har dog også min engelske blog www.embracefashionandmusic.wordpress.com  som jeg også hygger mig med :)
Jeg havde i en periode overvejet at lukke den engelske ned, indtil jeg så hvor mange der faktisk læste hvad jeg skrev, og så blev jeg utroligt glad! Så nu har jeg to stk. som jeg med jævne mellemrum kigger på :) Det er meget hyggeligt.

Min dag i dag er ellers fyldt med lektier op til den kommende uge. Derudover skal jeg have spillet noget violin, så jeg er klar til at spille sammen med det strygersamspil jeg er med i. Hvis jeg så er dobbelt heldig og vinder den VIP- pakke til modeugen skal jeg så også lige have gjort klar til det (hehe).
- Men det mest vigtigste er nok kampen i aften; Danmark vs Spanien. Vi skal bare vinde :-)

God søndag alle sammen xxx
//Sara

Ingen kommentarer:

Send en kommentar